2012. február 12., vasárnap

Ilyen telefonjaim voltak

Mivel láttam, hogy mások is írnak ehhez hasonló bejegyzést, gondoltam, én is irok. :)
Az első telefonom Nokia volt, méghozzá
Nokia 3330

A Snake, nagyon jó játék volt, sőt még telefonálni is lehetett.Nem különösebben szerettem, de első telefonnak jó volt.
Utána jött a Motorola E790

Nagyon jó telefon volt és még itt van a dobozban :) Színes kijelzős, oldalt, világít, több játék is volt mint a nokián.
A Motorola után jött még több Motorola, köztük, a V360.

Kinyithatós volt, és ebben a telefonban fedeztem fel, a bluetooth által nyujtott lehetőségeket. Sok zene, kép,és játék volt a telón.
Mivel volt 2 Motorolám, és nagyon tettszettek, ezért a következő telefonjaim is Motorolák voltak.
Motorola L7

A Motorola penge sorozatának tagja, már modernebb volt, és vékonyabb semmi különös az előzőhöz képest, csak nem kinyithatós.
Motorola V6
A kinyithatós telefonok és egyben a v3 másolata kívülről. De belülről sokkal jóbb volt.
Kívül annyi változás volt, hogy az előlap üvegből volt, és volt három érzékelős érintős gomb, amivel, a zenét irányíthatjuk.
Vodafone 845
Első androidos telefonnak tökéletes volt.Igaz, nem a leggyorsabb, de az alapokhoz szerintem nagyon jó volt.
Motorola Defy+


Talán a legjobb telefonom eddig a Defy+. Mivel már sokkal több, és jobb tulajdonságokkal rendelkezik mint elődjei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése